Тема: Тема 1. Комунікація, інформація, медіа
Поняття мас-медіа(медіа). Роль інформації та медіа в сучасному світі. Мас-медіа, комунікація, аудиторія. медіатекст.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИX ЗНАНЬ
Бесіда:
- Яке місце посідає спілкування в житті людей?
- Що таке комунікація? (передача інформації від суб’єкта до об’єкта (об’єктів))
Метод «Прес».
«Хто володіє інформацією, той володіє світом»
Уїнстон Черчіль
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОІ ДІЯЛЬНОСТІ
Ø Проаналізуйте вчорашній день вашого життя. Чи слухали ви радіо, читали газети, дивилися телевізор, чи проводили час у мережі Інтернет? Чи уявляєте життя без означених джерел? Яку інформацію ви в них черпали? Яку роль у суспільстві вони виконують?
Ø Поясніть як ви розумієте цю тезу? Чи погоджуєтеся
з наведеною думкою? Чому медіа користуються прийомами брехні?
Розвиток критичного мислення
Прочитайте цитату з антиутопічного роману англійського письменника й публіциста Джорджа Орвелла «1984».
«Супроти сучасної системи всі тиранії
минулого видаються слабкими і неефективними…
Причина цього була почасти в тому, що
раніше жоден уряд не мав можливостей утримувати своїх громадян під постійним наглядом.
Проте винайдення друкарства полегшило маніпулювання громадською думкою, а
кіно та радіо сприяли подальшому розвиткові цього процесу. З винайденням телебачення
й запровадженням технічних удосконалень, які зробили можливим одержувати
й передавати інформацію за допомогою одного апарата, закінчилося
приватне життя. Кожен громадянин міг по 24 години на добу перебувати
під наглядом поліції і шквалом офіційної пропаганди, водночас позбавлений
будь-яких інших альтернативних комунікаційних каналів. Уперше
виникла можливість домогтися не лише цілковитої покори перед державою,
а й цілковитої єдності в будь-яких питаннях».
- Як у тексті зображено роль медіа? Автор у тексті зазначає, що громадяни були позбав лені альтернативних ко мунікаційних каналів, чому він надав важливості цьому факту? Прокоментуйте думку автора.
Перегляньте рекламу. Проаналізуйте, який основний меседж реклами, до кого й до чого, до
яких цінностей апелює зміст реклами, який вплив створюють образи та музичний супровід на глядача. Чи
варто довіряти рекламі й з якою метою вона створена? Дайте кілька порад, як протистояти впливу реклами.
|
1 група «Кіндер сюрприз» |
https://www.youtube.com/watch?v=sTxPvTyDdxs, https://www.youtube.com/watch?v=uCKqv1I5UQM |
|
2 група «Садочок» |
|
|
3 група «Активіа» |
|
|
4 група «Аxe» |
|
|
5 група «Dove», «Le Petti
Marseillais» |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Письмо есе на тему
«Вплив мас-медіа на сучасну людину — це позитивне чи негативне явище?»
Немає коментарів:
Дописати коментар